EL MARROC, UNA MICA MÉS A PROP

Aquesta tarda hem tingut el privilegi de tenir a l'escola a quatre convidades d'excepció, que ens han apropat una mica més al Marroc. L'Anissa, la Rabab, la Chaemaa i la Lamea són familiars de diferents alumnes de l'escola i avui han estat les protagonistes. Els nostres veïns, els marroquins, que tot i sent-ho, sovint són grans desconeguts, i en realitat, i malgrat i la separació física que suposa l'Estret de Gibraltar, tenim moltes més coses en comú de les que ens pensem. Avui, a més a més de descobrir una mica més sobre: l'Islam, el Marroc, les mesquites, el mocador, el ramadà... hem pogut gaudir d'un deliciós berenar a base de Rgaief  i d’Atay sana'na. També ens hem decorat amb henna i  fins i tot  les hem sentit parlar en àrab. Shukran Yazilan, ha estat un autèntic plaer!


14 comentaris:

Apassionant tenir oportunitat de conèixer més a fons noves cultures! Una tarda molt interessant i "dolça"!
Gemma 5èB

Ha estat genial, i pensar que estem super lluny del Marroc..
Hem poguttasta un dels menjars esquisits del Marroc i ens han fet dibuixos amb hena i tot això amb unes done maravelloses la Rabab,Chaemaa,Anissa i Lamea!!!!!

M'encanta quan les famílies veniu a l'escola a apropar-nos a les vostres realitats, cultura...
Gràcies a totes per una tarda tant magnífica!
Heidi

A sigut molt chula aquesta esperiencia perquè pensaven que el Marroc estaba molt lluny peró no esta molt aprop em mengat tortes,tè i sobre tot em fet la gena.
Laia 5ea

va ser una esperiencia molt guay i ens van dir lo que feian,com es vestien i que menjaven al Marroc. M'ho vaig passar super be. LUCIA.R

divertit inprecionant i interesant
ALAN 5eA

va ser una experiencia inolvidable!!!!

va ser una pasada no o olvidare a la vida
ariadna

va ser una experiencia inolvidable. M'hagradaria que tornesin.;) Carla 5eB

Va ser una experiencia xulisima i hem va encantar que ens parlesin del Marroc Pau

M'ho vaig perdre1 M'hauria agradat ser-hi i compartir moments tan necessaris i entranyables.
Isabel

M'a agradat molt!!!!!! Paula 5eA

Es una especia molt interesante poder descubrí coses noves i desconegudes del marroc!😊 Laura armas 5eB

Publicar un comentario